منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آب و هواي انتخابي
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
آخرین اخبار و اطلاعیه ها
آرشیو فیلم معاونت پژوهش
ادرس
اسلایدر
افکار سنجی
اوقات شرعي
تابلوی اعلانات
جستجو
خبر تک خطی
خدمات
رویداد های آینده
زمان ديجيتال
ساختار و مراکز
شبکه اجتماعی
شبکه های اجتماعی
لوگو
لوگو فوتر
لینک های مرتبط
متون عمومي
مجلات دانشگاه
منو
منو فوتر
منوی سربرگ
ورود كاربران
ورود
متون عمومي
1401/5/9 یکشنبه
1401/5/8 شنبه
1401/5/8 شنبه
                                           شرح وظایف مدیریت نیروی انسانی


گزارش آماری نیروی انسانی


سازماندهی کارکنان در پست های سازمانی

تشکیل پرونده کارکنان

صدور کارنامه و ضعیت شایستگی های پاسداری کارکنان پایور و دانشجویان

ارائه تصویر و توصیف تحلیل شایستگی ها و عملکرد کارکنان پایور و دانشجویان

محاسبه مرخصی کارکنان

کنترل حضور و غیاب کارکنان

صدورکارت تردد و معرفی نامه برای کارکنان

صدور مرخصی و گردشکار برای کارکنان جهت عزیمت به خارج از کشور

صدور دفترچه تردد جهت کارکنان وظیفه

انجام اقدامات در خصوص پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم و استفاده از تشویق و تنبیه در این زمینه

کنترل سنوات خدمتی و محاسبه مطالبات و کسورات خدمتی جهت کارکنان پایور

انجام امور اداری مربوط به ارتقاء مرتبه و پایه علمی اعضاء هیات علمی

بررسی بازنشستگی عادی و زودتر از موعد اعضاء هیات علمی

محاسبه و صدور مرخصی و گردشکار برای اعضاء هیات علمی جهت عزیمت به خارج از کشور

گزارش آماری و صدور گواهی و معرفی نامه ها جهت اعضاء هیات علمی

شناسائی ، جذب و انجام مراحل استخدام اعضاء جدید هیات علمی

تشکیل و به روز نگه داشتن پرونده های آموزشی و پژوهشی

برگزاری جلسات کمیته منتخب دانشکده و پیگیری مصوبات جلسه

رسیدگی به امور رفاهی و تسهیلات اعضاء هیات علمی





 
1401/5/8 شنبه
                                                 شرح وظایف مدیریت دانشجویی



ارتباط وهماهنگی با مدیران وکارشناسان اموردانشجویی دانشگاه وارائه نظرات کارشناسی جهت ارتقاء و بهبود اقدامات مربوط به امورخوابگاهی،رفاهی و تغذیه دانشجویان


تهیه و جمع آوری آمار و اطلاعات دانشجویان به صورت کلی و جزئی و تجزیه و تحلیل آن و ارسال گزارش به مبادی ذیربط

پیگیری و نظارت بر ساماندهی دانشجویان فاقد خوابگاه و معرفی آنان جهت بهره مندی  از خوابگاههای دانشجوئی

بررسی آمار دانشجویان واجد شرایط تسهیلات رفاهی و ارائه آن به معاونت دانشجویی دانشگاه

انجام امور ترابری جهت عزیمت دانشجویان در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی به مراکز آموزشی درمانی داخل و خارج از مجموعه دانشگاه جهت شرکت در کلاسهای آموزش تئوری و عملی مربوطه و برگشت به خوابگاههای خود

ارائه سرویس ایاب و ذهاب جهت بازدید دانشجویان از نمایشگاه های مختلف


برگزاری جلسات ماهیانه جهت رسیدگی به شکایات ، مسائل اخلاقی و انضباطی و نیازهای جاری و رفاهی دانشجویان با حضور نمایندگان دانشجویان ،ریاست و معاونین دانشکده

دریافت نظرات و پیشنهادات دانشجویان در امور آموزشی و پژوهشی و بکار گیری آن در پیشبرد اهداف آموزشی و پژوهشی دانشکده
1401/5/8 شنبه
                                   شرح وظایف مدیریت دانشجویی


هماهنگی خرید اقلام عمومی مصرفی


هماهنگی خرید اقلام سرمایه ای با پشتیبانی دانشگاه بقیه اله

تغییر و تحول اقلام سرمایه ای

صدور رسید و حواله و اسناد انتقال اقلام ( برگشت از از قسمتهای مختلف

اموال گردانی و انبار گردانی سالیانه

جمع آوری اقلام مستهلک و اسقاطی ، وبرگشت آن به لجستیک

شماره گذاری اموال و اقلام

ثبت و پیگیری امور اموال مفقودی و مسروقه و خسارت دیده

تطبیق اقلام خریداری شده با مشخصات ساخت کارخانه ای و بررسی صحت و سقم آن

حسابرسی اسنادی کلیه اموال سرمایه ای

حفظ و حراست از اموال سپاه به بعنوان جزئی از بیت المال مسلمین

انجام امور بازسازی و تعمیر اقلام سرمایه ای در صورت مقرون به صرفه بودن

تصمیم گیری درمورد استفاده بهینه از از اموال سازمان








 





 
1401/5/8 شنبه
                                                                              دکتر افشین پاکجو





                                                                       
مهندس یاسر مهدی زاده


                                                               

                            شرح وظایف معاونت اداری مالی دانشکده پزشکی

 
 
تهیه و تنظیم بودجه دانشگاه بر اساس برنامه ها و خط مشی تعیین شده در راستای اهداف و سیاستهای کلی طرح تحول و تعالی سپاه و دانشگاه

مطالعه قوانین و مقررات ، آئین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های اجرائی مربوطه و اجرای آنها بر اساس مقررات مصوب مالی وآئین مالی و معاملاتی دانشگاه

شرکت در جلسات مالی ستاد دانشگاه و دوره های کارآموزی ، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکار گیری نتایج آنها در انجام وظایف محوله


پی گیری وصول بودجه دانشکده بر اساس کتابچه مصوب در حدود اعتبارات تخصیص یافته و دریافت اعلام واگذاریها در طول دوره سال مالی

نظارت بر درآمدها و انعقاد قراردادهای آموزشی با سایر دانشگاهها و نیروها و پیگیری وصول وجوه واریزی مربوط به آنها از مراکز طرف قرار داد و دانشگاه بقیه الله


بررسی و رسیدگی به اسناد خرید از لحاظ تطبیق با قوانین و مقررات مربوطه

تهیه و کنترل صورت مغایرت بانکی در رابطه با حسابهای بانکی با موجودی دفتر و اصلاح آن

تهیه وتنظیم اسناد مالی ، گزارشات مالی وتراز عملیاتی جهت حسابها ، پرداختهای جاری و اختصاصی ، قرار دادها


نظارت بر کلیه دریافتها و پرداختها وارائه گزارش آن به مسئولین اداری مالی و فرماندهی دانشکده

بررسی وممیزی اسناد هزینه ها و ارسال آنها به ممیزی دانشگاه

پیگیری مانده بدهی تنخواه بگیران دانشکده و تسویه با آنها

ثبت اسناد حسابداری در سیستم مالی و بایگانی اسناد مربوطه

                        






 
1401/5/2 یکشنبه دستورالعمل ها
1401/5/1 شنبه فرآیندها
1401/5/1 شنبه
عنوان مرحله درس فایل
آئین نامه آموزشی دوره دکتری پزشکی عمومی --- ---
استانداردهای ملي دوره پزشكي عمومي جمهوري اسلامي ايران --- ---
--- ---
--- ---
آيين نامه شرح وظايف كارآموزان (دوره دكتراي عمومي پزشكي) --- ---
آيين نامه شرح وظايف كارورزان (دوره دكتراي عمومي پزشكي) --- ---
کوریکولوم ادغام مباحث سالمندی در دوره پزشکی عمومی فیزیوپاتولوژی ایمنی شناسی؛ آسیب شناسی؛ فارماکولوژی
بیماریهای چشم؛ روانپزشکی؛ زنان و زایمان؛ داخلی؛ ارتوپدی
کارآموزی زنان و زایمان؛ جراحی عمومی؛ داخلی؛ ارتوپدی ؛ گوش و حلق و بینی؛
کارورزی زنان و زایمان؛ جراحی عمومی؛ داخلی؛ ارتوپدی
کوریکولوم مباحث آموزشی تم طولی سوختگی ها بیماریهای پوست و مو؛ کودکان؛ چشم؛
کارآموزی جراحی عمومی؛ ؛
کارورزی طب اورژانس؛ جراحی عمومی؛ کودکان؛
کوریکولوم مبحث آموزشی آلودگی هوا و اثرات آن بر سلامت بهداشت؛ طب سنتی
مبحث آموزشی پیشگیری و درمان اعتیاد فیزیوپاتولوژی روانشناسی سلامت؛ نشانه شناسی
مقدمات فارماکولوژی؛ پزشکی قانونی و مسمومیت ها
کارآموزی روانپزشکی؛ جراحی؛ بیهوشی؛ طب اورژانس
کارورزی طب اورژانس
مدیریت سلامت در حوادث و بلایا کارآموزی طب نظامی
مبحث نسخه نویسی و تجویز منطقی داروها فیزیوپاتولوژی فارماکولوژی
مقدمات فارماکولوژی
کارآموزی پزشکی قانونی و مسمومیت ها
اطفال؛ زنان و زایمان؛ جراحی عمومی؛ ارتوپدی؛ اورولوژی؛ چشم؛ گوش،حلق و بینی؛ طب اورژانس
کارورزی اطفال؛ زنان و زایمان؛ جراحی عمومی؛ ارتوپدی؛ اورولوژی؛ چشم؛ گوش،حلق و بینی؛ پزشکی اجتماعی؛ طب اورژانس
دستور العمل مبحث انتقال خون کارآموزی کودکان؛ داخلی؛ زنان و زایمان؛ جراحی عمومی
دستور العمل مبحث آموزشی مرگ مغزی و اهداء عضو علوم پایه ایمنی شناسی؛ پزشکی قانونی و مسمومیت ها
مقدمات بالینی بیماریهای اعصاب
بیماریهای اعصاب؛ روانپزشکی
کارآموزی اخلاق پزشکی
کارورزی روانپزشکی
1401/1/12 جمعه
1401/1/12 جمعه
1401/1/12 جمعه
1401/1/12 جمعه دستور العمل های معاونت پژوهش دانشکده پزشکی
1401/1/12 جمعه آئین نامه های معاونت پژوهش دانشکده پزشکی
1401/1/12 جمعه
معاون پژوهش
دکتر نعمت اله جنیدی جعفری
متخصص بیماریهای عفونی
مرتبه علمی: استاد
آدرس ایمیل: jonaidi2000@gmail.com

شرح وظایف:
  1. سیاست گذاری و تعیین اولویت های پژوهشی دانشکده با همکاری گروه های آموزشی
  2.  تدوین آیین نامه ها و مقررات پژوهشی دانشکده بر اساس آیین نامه های دانشگاه و سازمان
  3.  مدیریت جلسات شورای پژوهشی دانشکده در مقاطع بالینی، علوم پایه و تحصیلات تکمیلی
  4.   تسهیل در امور پژوهشی با استفاده از وضع آئین نامه های جدید
  5. اتخاذ تدابیری جهت تشویق پژوهشگرا و جذب گرانت های داخلی وخارجی
  6.  توسعه پژوهش های بین بخشی و بین دانشکده ای
       
       
  
مدیریت پژوهش
دکتر بهمن جلالی کندری
هیات علمی گروه علوم تشریح
مرتبه علمی: استادیار
آدرس ایمیل: Bahmanjalali2010@gmail.com
تلفن تماس: 87555531
شرح وظایف:
  1. نظارت بر روند اجرایی طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها
  2. تعیین داور و ناظر طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های مقاطع مختلف
  3. برگزاری منظم جلسات شورای پژوهشی دانشکده
  4. هماهنگی برگزاری جلسات دفاع پایان نامه ها و صدور دعوت نامه های جلسه دفاع
  5. برگزاری منظم جلسات کمیته برنامه ریزی و نظارت پژوهش دانشکده
  6. رسیدگی به امور اداری و نظارت بر عملکرد پرسنل معاونت
        
            
کارشناسان پژوهش
کارشناس امور طرح ها و پایان نامه ها
خانم سرتیپی
 تلفن تماس: 87555530
شرح وظایف:
  1. بررسی طرح ها و پایان نامه های ارسالی به معاونت
  2. هماهنگی با داوران طرح ها و پایان نامه ها به منظور تسریع روند داوری
  3. ارسال طرح های داوری شده به کمیته برنامه ریزی و نظارت پژوهش



کارشناس نظارت
آقای شریفی پور
شرح وظایف:
  1. هماهنگی برگزاری جلسه کمیته برنامه ریزی و نظارت پژوهش
  2. بررسی گزارش پیشرفت های طرح ها و پایان نامه ها
  3. هماهنگی و صدور دعوتنامه های جلسه دفاع
  4. حضور در جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان
  5. پیگیری طرح های تحقیقاتی معوق
تلفن تماس: 87555534




شورای پژوهش دانشکده
کلیه طرح های تحقیقاتی و پایان نامه های دانشجویی، بعد از انجام داوری و تایید کمیته برنامه ریزی و نظارت پژوهش، در شورای پژوهش دانشکده پزشکی مطرح و بعد از بحث و بررسی و انجام اصلاحات احتمالی، تصویب می شوند. این شورا تحت نظارت مستقیم معاونت پژوهشی دانشکده پزشکی، با بهره گیری از توانایی و ظرفیت های پژوهشی اعضای هیات علمی برتر، فعالیت می نماید.


شرح وظایف:
  1. بررسی پروپوزال طرح ها و پایان نامه ها در جلسه شورا با مدیریت معاون پژوهشی دانشکده
  2. مشارکت در تدوین آیین نامه ها و مقررات پژوهشی دانشکده


کمیته برنامه ریزی و نظارت پژوهش

این کمیته به منظور ارتقای کیفی طرح های تحقیقاتی و پایان نامه ها و همچنین مطابقت کامل آنها با قوانین بالادستی دانشگاه تشکیل گردیده است.


شرح وظایف:
  1. بررسی انطباق کامل پروپوزال ها با آئین نامه های موجود، قبل از ارسال به شورای پژوهش
  2. بررسی روند صحیح داوری های انجام شده
  3. تعیین تکلیف طرح های معوق شده
  4. تایید مقالات مستخرج از طرح ها با حضور نماینده علم سنجی دانشگاه
  5. نظارت بر اجرای صحیح مقررات پژوهشی و اصول اخلاقی در طرح ها

 
1